Petanque

Fra 1. maj til 1. oktober spilles der fast Petanque hver mandag – onsdag og fredag. En stor gruppe, især pensionister, mødes disse 3 dage kl. 14:30 til kl. 17:00.

Først drikkes den medbragte kaffe, så spilles der en omgang, så 2. kop kaffe og til slut spilles en omgang mere. Det skal understreges at det ikke er en klub, så alle er velkomne, disse dage vil der altid være nogen at spille med.

Alle andre dage er Petanquebanerne til rådighed for alle som har lyst til at spille, der er 2 borde/bænke man kan sidde ved. Det forventes at området holdes ryddeligt, og man ikke efterlader skrald (papir og tomme dåser med mere).

Fritidsaktiviteter for Elkenøre strands grundejere, gæster og lejere.

Med indgang fra Elkenøre Øvej og hjørnet af Gøgevænget og Nattergalevejen, er der mulighed for fritidsbeskæftigelse.

På grunden findes store og små fodboldmål, bordtennis og ikke mindst 3 Petanquebaner, som bliver flittigt benyttet. Banerne tilhører grundejerforeningen.

Bestyrelsen har nu indkøbt fodbolde, bat + bolde til rundbold og bordtennis samt basketbolde til plænen ved Elkenøre Ø-vej.

Tingene er låst inde i skuret og man kan få en kode til låsen ved at henvende sig til en af os fra Bestyrelsen enten via hjemmesiden eller vores facebook-side.

Vi håber, vi kan få i gang i mere liv omkring plænen og børnene kan mødes og spille og lege sammen.